Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 czerwca 2022

2614 - Pamiątka Sakramentu Bierzmowania

 Witajcie  w ten świąteczny poranek:)

Dzisiaj moja chrześnica otrzyma Sakrament Bierzmowania.

Z tej okazji przygotowałam karteczkę w kolorze granatu 

z kolekcji papierów ScrapandMe "Afternoon sky".

 Z granatem kojarzy mi się biel, więc kompozycja

kwiatowa jest z białych kwiatów.

Przód kartki zrobiłam w formie shadowboxa, w którym

umieściłam tekturkę związaną z bierzmowaniem.

Do kompletu granatowa koperta.

Miłego dnia i świętowania :)





8 komentarzy:

  1. Piękna karteczka Agus, dobrego, błogosławionego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki wspaniały odcień granatu!! :) super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowo piękna kartka, Aguś. Kolorystyka zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka na tak zacną uroczystość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka i śliczna koperta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo piękna kartka, Aguś. Kolorystyka zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo elegancka w tych granatach i bieli!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.