Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 lipca 2022

2630 - Na 18 urodziny

 Witajcie:)

Właśnie skończyłam odwiedzać Wasze blogi i postanowiłam przygotować

kilka postów na ten tydzień. Niestety obecnie nie mam za wiele czasu na bieżące wrzucanie

postów na bloga, więc w niedzielę przygotowuję kilka, aby się same publikowały.

Fajnie, że jest taka funkcja, bo inaczej nie wiem kiedy udało by mi się tu coś opublikować.

Dzisiaj karteczka z okazji 18 urodzin.

Użyłam tu nowego wykrojnika dziewczyny, który kupiłam jakiś 

czas temu, ale nie było okazji, żeby go wypróbować.


9 komentarzy:

  1. Aga super ta kartka a wykrojnik rewelacja , choć przyznam że mam kilka ale bez zdjęcia nie umiem ich poskładać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna panienka i urocza kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka :) Piękna ta dziewczyna z wykrojnika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna kartka, kompozycja kwiatowa i te fiolety. :)))) Miłego dnia, niech często gości na Twej buzi uśmiech. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta dziewczyna super kartka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna panienka i urocza kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe na kartkach, jestem ich fanką.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.