Łączna liczba wyświetleń

piątek, 12 sierpnia 2022

2650 - Obrazek z chrobotkiem

Dla odmiany od kartek postanowiłam zrobić coś dla siebie,
a właściwie do nowego biura. Po kilkudziesięciu latach nasza firma
doczekała się nowego biurowca i właśnie do pokoju, w którym pracuję
postanowiłam zrobić coś na ścianę.
Od dawna chodził mi po głowie obrazek z chrobotkiem. 
Wczoraj kupiłam ramkę przestrzenną i od razu wzięłam się do pracy.
Dołożyłam tu jeszcze kilka elementów dla urozmaicenia:
 róże cedrowe i trochę kory, kamyczki z ogrodu ..
Ramka już wisi na ścianie, ale zapomniałam zrobić zdjęcie.




8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa praca. Kojarzy mi się z zielonymi ścianami z mchu, które są moim wnętrzarskim marzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny obraz! Pięknie wkomponowałaś elementy dekoracyjnie w mech.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, szkoda że nie ma zdjęcia z pomieszczenia w którym jest obrazek :) wspaniała ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.