Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 października 2022

2783 - Dla emerytki w beżach

Witajcie :)
Mało teraz tworzę, bo jestem zajęta innymi rzeczami, ale udało mi się 
zrobić jedną karteczkę w tym tygodniu.
Karteczka dla Pani odchodzącej na emeryturę. 
Miała być wykonana z tego właśnie wzoru papierów. 
Dodałam kwiaty w bardzo stonowanych kolorach, ale nie powiem,
żeby mnie nie kusiło dodanie kilku fioletowych kwituszków,
które ożywiłyby tą pracę. 
Wolałam jednak trzymać się zamówienia, aby klient był zadowolony :)
Do kompletu koperta w kolorze kawy z mlekiem,
bo nie udało nie się zakupić papieru w kolorze kremowym.

 


8 komentarzy:

  1. Jest śliczna:) cudne kolory, piękna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klient nasz pan i najważniejsze by był zadowolony:) Ładna delikatna karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze ,że kartka podoba się klientowi Agnieszko powodzenia w nowych wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny zachwycający komplet. Uwielbiam Twoje koperty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała! Klient na pewno bardzo zadowolony z zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplecik. Uwielbiam te papiery:)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.