Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 listopada 2022

2800 - 18 stka z odrobiną blasku

 Witajcie :)

Dzisiaj karteczka na 18 urodziny. Chciałam mieć coś w zapasie, bo ostatnio

nie mam na dużo czasu na kartkowanie. W tym tygodniu nie miałam

za wielu czasu i dopiero dzisiaj udało mi się zrobić kilka kartek.

Postanowiłam wykorzystać tutaj kolekcję papierów Afternoon Sky.

Napisałam w tytule  ..z odrobiną blasku - 

i ten blask to cyferki wycięte z brokatowego papieru.

Do kompletu zrobiłam ozdobną kopertę.




5 komentarzy:

  1. Piękna, bardzo ładnie te lśniące cyferki wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! A cyferki cudnie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna kartka! Ja po latach przerwy wróciłam do blogowania i buszowania po blogach artystycznych dusz. Jakież to przyjemne! Zapraszam do siebie! POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.