Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 grudnia 2022

2808 - Świąteczna z czerwienią

 Nie zrobiłam w tym roku za wiele kartek świątecznych :(

Szkoda, bo bardzo lubię je robić.  Brak czasu i trochę brak motywacji.

Znaczki coraz droższe :( co sprawia, że coraz mniej ludzi 

chce wysyłać kartki. 

Tą karteczkę zrobiłam dla znajomej Pani. Wybrałam czerwone poisencje :)

Dodałam troszkę blasku wycinając brokatowy wianuszek.

Karteczka jest w ozdobnej czerwonej kopercie.

Nie miałam czasu zaglądnąć do Was, ale jutro na pewno to uczynię :)



10 komentarzy:

  1. Piękna kartka świąteczna i oczywiście cudowne pudełko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka Agnieszko :) Ja się przyznaję, że też zupełnie nie mam motywacji do robienia świątecznych kartek i temat stoi u mnie w miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna świąteczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i bardzo klimatyczna karteczka :) ja też uwielbiam robić świąteczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, wspaniale oddałaś świąteczny klimat, Agusiu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka. Czerwona koperta wspaniale do niej pasuje:)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.