Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 czerwca 2023

2877- Kartka dla księdza i pudełko Dary ołtarza

 Zaległe prace z maja , czyli kartka dla księdza oraz pudełeczko na Dary Ołtarza.

Wybrałam papiery w kolorystyce zielono - białej.

Kartka z kielichem wykonanym z lekkiej masy plastycznej 

pomalowany złotą farbką. 

Na pudełeczku złoty kolor umieściłam w postaci wycinanki ażurowej.

Niestety nie miałam w swoich zapasach tyle papieru, żeby obie prace były

wykonane z tego samego papieru, ale w sumie nie były dawane razem.






9 komentarzy:

  1. Piękna praca Aga. Wspaniale tworzysz. Zawsze podziwiam jak umiejętnie rozpracowujesz poważne tematy - uroczystości.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace, Aguś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam jestem pod wrażeniem , świetna kartka i ten dar Ołtarza, Pudełeczko to jak dla mnie wisienka na torcie tak samo jak koperta tłoczona !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, delikatne prace :) Cudna ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.