Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 lipca 2023

2889 - Ślubna w pudełku

Ostatnia kartka na ślub Karoliny i Bartosza.
Tu zostałam poproszona o zrobienie kartki w pudełku z sentencją.
Wzór kartki i pudełka otrzymałam od zamawiającej.
Udało mi się, że akurat sentencję miałam w swoich zapasach.
Staram się nigdy nie robić kartki identycznej w każdym detalu z 
przysłanym mi wzorem, który nie  jest moim projektem.
Więc i ta kartka różni się troszkę od tej podesłanej :)
Zamawiająca była zadowolona, więc i ja jestem
zadowolona, że sprostałam :)



 

8 komentarzy:

  1. Piękna kartka z bardzo mądrą sentencją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka, podziwiam te Twoje sentencje, super że miałaś taką w zapasie i że Ci i Zamawiającej spasowała !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka z równie piękną sentencją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca Aga. Bardzo ciekawa forma kartki:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sentencja pięknie zwieńczyła to Twoje ślubne cudeńko! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka! Ta sentencja jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.