Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 września 2023

2911 - Ślubna kartka i wakacje :)

 Wróciłam z wakacji  w Kanadzie:) 

To był chyba mój najdłuższy urlop - 3 tygodnie :)

Było cudnie, ale pora wrócić do rzeczywistości.

Dzisiaj karteczka ślubna wykonana jeszcze przed urlopem.

Kolorystyka stonowana. 

Wykorzystałam tu dwie tekturki : ramkę i młodą parę.

Dodałam też kilka złotych perełek.



Kilka zdjęć z wakacji w Kanadzie :)
Na początek wodospad Niagara w dzień i w nocy. 



CN Tower - jeden z najwyższych budynków na świecie.


Szklana podłoga i mój odważny mąż, bo ja nie jestem aż tak odważna.
Byłam nawet na tym małym krążku na górze wierzy :)
I zdjęcie zrobione właśnie z tego miejsca.



Dzień na żaglówce i pokazy Airshow oglądane z łódki :)





    Bardzo ciekawe bloki mieszkalne, 
zwane przez mieszkańców Missisaugi - solniczką i pieprzniczką :)


Byliśmy również na meczu baseballa, niekoniecznie dla meczu, ale żeby poczuć atmosferę
takich imprez i tak dużego satdionu :)

Atrakcji było sporo, ale czas powrócić do Polski - lotnisko w Toronto

Widoki z samolotu w drodze do Rzeszowa :)


5 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, Aguś.
    Niagara Niagarą, ale Twoja sukienka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka i fantastyczne zdjęcia! Cieszę się, że wakacje udane. A widoki niesamowite :) Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś fantastyczne wakacje! Kartka śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka ślubna w pastelowej kolorystyce. Wakacje w Kanadzie wyglądają na udane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka :) Ale miałaś fantastyczne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.