Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 listopada 2023

2932 - Aniołki ze sznurka

 Od kilku miesięcy chciałam zrobić aniołka ze sznurka.

W końcu postanowiłam spełnić to marzenie i w tym tygodniu

zrobiłam kilka pierwszych aniołków ze sznurka.

Pierwszy był anioł biały, bo tylko taki miałam kolor sznurka.

Od razu stwierdziłam, że potrzebuję inne kolory,
 
więc szybko zamówiłam,

równie szybko przyszły sznurki i skrzydełka.

I takie oto powstały aniołki :) Myślę, że kolejne będą lepsze :)




9 komentarzy:

  1. Cudowne! Sama nie wiem, który piękniejszy:)))
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, coś takiego sprezentowaliśmy naszym Rodzicom Chrzestnym podczas wesela :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje aniołki są śliczne i podobają mi się różne dodatki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze aniołeczki! Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne aniołki. Uwielbiam aniołków ozdoby.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszły te Aniołki i w życiu bym nie powiedziała, że robiłaś je pierwszy raz, nie podobają mi się te złote skrzydła, ale te z sklejki są OK można je fajnie pomalować czy też obsypać brokatem. Będziesz miała super dodatki do prezentów pod Choinkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.