Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 czerwca 2013

456 - Serduszko w bzach

Dzisiaj postanowiłam napisać kilka słów o  tej szkatułce. Sam motyw bardzo mi się spodobał i od razu gdy  zobaczyłam  ten papier ryżowy miałam kilka pomysłów jak go wykorzystać. Oto jeden z nich. 
Szkatułka jest wykończona lakierem ze Stamperii, który mnie po prostu zauroczył. Matowy i bardzo aksamitny w dotyku. Po za tym nadaje bejcowanej powierzchni zupełnie innego wyglądu niż gdy wykańczam np. Fllugerem.  Mam nadzieję że widać to na zdjęciach.
Serduszko posypałam troszkę delikatnym białym brokatem i nałożyłam lakier który daje szklaną powierzchnię.  Więc serduszko jest jakby w 3D.
 




Poniżej zdjęcie jeszcze w trakcie pracy więc widać jeszcze kontury papieru ryżowego. Którego oczywiście teraz nie widać po nałożeniu kilku warstw lakieru i szlifowaniu. Ale chciałam wam pokazać że serduszko jest wypukłe.

8 komentarzy:

  1. ślicznie to wykombinowałaś....

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, delikatna, urocza szkatułka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca w moich ulubionych kolorkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, fantastyczny pomysł z sercem.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkatułka zrobiła na mnie ogromne wrażenie :):) Miałam tą okazję ją obejrzeć, podotykać i na prawdę jest cudnie aksamitna a całość z tym serduszkiem jest prześliczna. Mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bajeczna szkatułka

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.