Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 sierpnia 2017

1531 - Magnolie filcem malowane

Od poniedziałku w mojej "pracowni" dużo się dzieje. Wszystkie techniki poszły w ruch.
Powstają kartki, nowe skrzyneczki i obrazki filcowe. Nie wiem jak to ogarniam, ale jakoś daję radę :)
Pokażę Wam dzisiaj pierwszy obrazek filcem malowany. Powstał na prośbę koleżanki mojej koleżanki. Spodobał się jej obrazek z magnoliami w złotej oprawie. Nie udało mi się na razie znaleźć ładniejszych oprawek w złotym kolorze. Szukałam coś w kolorze starego złota. 
Obrazek mimo wszystko powstał,  uznałam, że jak  w między czasie uda mi się kupić coś ładniejszego to zrobię jeszcze jeden :)
Obrazek może wisieć w dwóch pozycjach . 
Mi się nawet bardziej podoba w pionie, ale klienta chce w poziomie :)
A poniżej obrazek jeszcze przed wsadzeniem w ramy :)




32 komentarze:

  1. Piękne są Twoje magnolie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały obraz, tak jak i wszystkie poprzednie. Nie mogę pojąć, jak można coś takiego "namalować" filcem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest, aż chce się go dotknąć mimo ekranowej płaszczyzny. :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te magnolie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzdycham do Twoich obrazów, są piękne, takie realistyczne i dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne obrazy, ulotna chwila zatrzymana w ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający jest ten obraz, aż napatrzeć się nie mogę, poprostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna piękna technika u ciebie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ! Lekko "rozmyte" kontury dają wrażenie lekkości ,zwłaszcza na zdjęciach bez ramki :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozkręcasz się, kochana! Widać kolory, kompozycja i wykonanie coraz piękniejsze! Gratuluję inwencji i nieustającej chęci do pracy!

    OdpowiedzUsuń
  11. I znów kolejny piękne obraz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny :) Podziwiam technikę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie one piękne! Aż się chce zanurzyć w nie nos, aby poczuć ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się w pionie też bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magnolie wyglądają jak żywe i takie puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Włochate kwiaty - cudne! :) hihihih

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow this is stunning!! The flowers look amazing!! I love the colors and texture!! Absolutely gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny!!!! Kocham magnolie :) mnie najbardziej podoba się bez ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDNY!!!! Aż żałuję, ze nie potrafię filcować. Stworzyłam przepiękny i jedyny w swoim rodzaju obrazek. Wielkie brawa!!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają przepięknie :) Pięknie z ramką i bez też :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje obrazy filcem malowane niezmiennie mnie zachwycają. Cudowne są te magnolie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Agnieszko! Jesteś Artystką całą parą, Robisz nie tylko piękne kartki,Ale również i obrazy - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie to wygląda, to przenikanie się barwnych nitek... Czekam teraz na posta jak tą ramkę przerabiasz i postarzasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wciąż jestem pod wrażeniem, jak to się robi, bo wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudeńka tworzysz. Zazdroszczę talentu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne cudo! Perfekcyjnie wychodzą Ci te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.