Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 sierpnia 2017

1542 - Kuchenne dodatki

Dziękuję za komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się, że kuchnia się Wam podoba.
Najważniejsze, że podoba się mnie i moim domownikom.
Dziś chciałam Wam pokazać jakie dodatki sobie zrobiłam do nowej kuchni.
Zrobiłam wieszak na ręcznik papierowy, herbaciarkę i kubeczek na długopisy.
Pewnie poprawię trochę chlebak i dzbanek na łyżki, które powstały jeszcze przed 
planami remontowymi i pasowały do poprzednich mebli.
Motyw jest ten sam więc tylko poprawię trochę kolorystykę i pokażę Wam niedługo :) 










17 komentarzy:

  1. Piękne, będą świetnie się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te dodatki :) Cudnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dodatki :) pudełko na herbatę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dodatki z różami, bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet, będzie się pięknie prezentować w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do zielonego blatu idealnie pasuje wszystko. I te Twoje ulubione (chyba dobrze pamiętam?) róże. :)
    Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko! Bardzo Śliczne są te dodatki, Pasują do tak pięknej kuchni - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. These are all so gorgeous!! They look amazing!! Love the flowers!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne dodatki sobie zrobiłaś! Będą się wspaniale prezentować w nowej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful decoupage projects, Agnieszka. Love the beautiful flowers. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny komplet:)Cudowne róże:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne :) Mnie w szczególności spodobał się wieszak na ręczniki papierowe - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z takimi dodatkami kuchnia będzie jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.