Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 marca 2018

1750 - Ostatnie świąteczne karteczki

Witajcie w ten wiosenny poranek. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać już ostatnie świąteczne karteczki :)
To już ostatnie dni do świąt, więc pracy wszystkie mamy coraz więcej :)
Pewnie trochę odpoczniemy od naszych robótek, 
bo trzeba się zająć się przygotowaniem do świąt.
Wczoraj dotarła do mnie jeszcze jedna karteczka od Joasi - CHIMERY
nawet zrobiłam zdjęcie tylko zapomniałam zgrać na dysk. 
Pokażę ją jutro w następnym poście :)










23 komentarze:

  1. Przepiękne karteczki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. są śliczne,mam nadzieję że sprzedałaś wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki. A siódma z kolei (szczęśliwa liczba!) jest już u mnie. Dziękuję bardzo i za karteczkę i za piękne życzenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnorodne i bardzo ciekawe karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, radosne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, a jedna z nich moja :) dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, świetne masz pomysły i sypiesz nimi jak z rękawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, these are all so creative and gorgeous!! Beautiful cards!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, mnie najbardziej urzekła ta z barankiem. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko! Przepiękne są wszystkie karteczki, Najbardziej podoba mi się ta z Barankiem - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki są śliczne. Jak wszystkie Twoje prace :) Jest co oglądać i w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie karteczki śliczne, radosne i optymistyczne jak Święta Wielkanocne:). Dla każdego coś dobrego:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękności! Cudowne, radosne, kolorowe i takie różnorodne! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesliczne , kolorowe kartki.Co jedną to ładniejsza .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  15. OOoh stunningly beautiful designs. Love the colors you have used and the gorgeous dies
    Cheers
    Dr Sonia

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny zbiór karteczek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne, takie cieplutkie i miłe dla oka. Cieszę się, że jedną z nich mogę podziwiać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  19. Są świetne, każda w niepowtarzalnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ,kolorowy hurcik :-) Bardzo lubię taki świąteczny styl :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.