Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 26 marca 2018

1749 - Ślubny shadowbox

Trochę zmieniam klimaty :) 
Dzisiaj ślubny shadowbox składany do koperty :)
Podoba mi się ta forma kartek, pewnie powstanie więcej :)
Kwiatuszki z foamiranu są cienkie i mięciutkie, 
więc nadają się do takich składaczków.
Chciałam się również pochwalić przesyłkami jakie do mnie dotarły w ten weekend :)
Dostałam przesyłkę od Uli w ramach zabawy PODAJ DALEJ :)
Cudowne prezenty !!!  Dziękuję ❤❤❤
Zdjęcia poniżej :)
Dotarły również cudowne karteczki świąteczne!!
 Dziękuję dziewczyny !!!
Moje są w drodze :)





 A tak wyglądała zawartość przesyłki od Uli w  zabawie podaj dalej :)
Cudeńka!!!! ❤❤❤





Śliczna karteczka od Agnieszki z cudnym witrażem
DZIĘKUJĘ❤❤❤

  


Cudowna karteczka i wspaniałe przydasie od Zosi. :)
DZIĘKUJĘ❤❤❤



Karteczki od Ludmiły i Mirelii
Są prześliczne!!!!
DZIĘKUJĘ❤❤❤




19 komentarzy:

  1. Śliczny shadow box, bardzo efektowna forma, a w dodatku mieści się na płasko. Piękne kartki i świetne prezenty dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. zmieniam klimaty - pomyśłałam co ty znowu wymyśliłaś ? ale jest piękna kartka ciekawa w formie, no i ładne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny slubny shadow i piekne przesylki otrzymalas, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ufff... kamień z serca, bo juz myślałam, ze może Ci się nie podoba to co wysłałam, bo nic się nie odzywałaś... Cieszę się, że jednak Ci się spodobało :)
    Piękne karteczki otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, shadow box jest zachwycający. Piękne prezenty i karteczki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki do Ciebie dotarły, prezent od Uli też super, a dzieło Twoich rączek - cudne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Box ślubny jest śliczny- podoba mi sie w takiej formie :) Piekne karteczki :) cieszę sie, ze moja dotarła na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny box, a kartki także zachwycają wykonaniem:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, these are all amazing!! The shadow box is gorgeous!! The papers are so beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny jest ten ślubny komplecik.
    Gratuluję Ci Agnieszko ślicznego prezentu i karteczek, które zawsze sprawiają mnóstwo radości. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agnieszko! Przepiękny jest ten box, Prezent Piękny dostałaś , Kartki też są urocze - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, cudowny shadowbox. Bardzo mi się podoba ta forma, szczególnie w Twoim wykonaniu :) Prezenty piękne :) Cieszę się, że karteczka dotarła na czas. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna forma. Sam shadowbox cudowny i romantyczny :) Prezenty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Same piękne dzieła. Twoje pudełeczko zachwycające jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest ten pomysł ze składanym shadow boxem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny jest, bardzo romantyczny, te róże tak ślicznie wyglądają :)
    Wspaniałe kartki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że karteczka dotarła na czas :) Piękny shadowbox, chyba będę musiała wypróbować taką formę, bo jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Romantyczna ,piękna kartka :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.