Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 maja 2018

1798 - Lawendowe serduszko i dwa słoniki

Witajcie po weekendzie :)
Niedawno udało mi się skończyć szkatułkę z lawendowym serduszkiem.
Bardzo  podoba mi się ta serwetka :) 
Brzeg serwetki z gałązkami wykorzystałam aby ozdobić boki wieczka. 
Do środka przykleiłam wycinankę tekturkową - lawendę i pomalowałam ją farbą akrylową.
 W Drewlandii wypatrzyłam ostatnio słonie z mdf, które są podstawkami na komórkę.
Kupiłam dwa na próbę.
Jeden ozdobiłam pieskami, drugi zrobiłam bardziej kobieco z motywem fiołków :)









26 komentarzy:

  1. Piękne prace! Stojaczki pod telefon pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda przepięknie! Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne pudełeczko Aguś, a podstawki wprost rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułka jest przepiękna, wspaniałe wykończenie! Słoniki urocze i zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, takie stojaczki gdzieś widziałam, ale zwykłe, proste w Twoim wykonaniu są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow! Fantastyczne prace powstały u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne prace. Takich słoników jeszcze nie widziałam, super pomysł z telefonem. Uwielbiam kreatywność. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. patrząc na słonie nigdy bym nie wpadła na to że to stojaki haha,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna lawendowa szkatułka. I jakie piękne, oryginalne podstawki na komórkę.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne prace , super są te podpórki pod tel.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne prace, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  13. They are all so beautiful!! I love the decorations on each one!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna skrzyneczka z uroczym serduszkiem :) A słoniki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace :) Pieski są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko! Prześliczna Szkatułka i słoniki również Urocze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna skrzyneczka. Bardzo podoba mi się pomysł z uchwytem. Pozdrawiam Aguś!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. skrzyneczka prześliczna, a te słoniki bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacja słonik stojaczek cudowny

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne... kolor bejcy pasuje idealnie do lawendowych wzorów, bardzo fajne połączenie! :)
    i słoniki przesympatyczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie udekorowałaś pudełko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne słoniki i przepiękna skrzynka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.