Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 maja 2018

1801 - Komunijna i urodzinowe dla chłopców

Witajcie :) U nas zachmurzone niebo, ale deszcz bardzo potrzebny :)
Dzisiaj karteczki dla chłopców jedna komunijna i dwie urodzinowe.
Zrobiłam jeszcze jedną księgę komunijną -  tym razem dla chłopca.
Ozdobiona niezapominajkowymi papierami z kolekcji LEMONCRAFT :)
Oprócz niezapominajek uwielbiam fiołki. 
Nie spotkałam się z papierami ozdobionymi fiołkami  a Wy?
Chciałam Wam pokazać jeszcze dwie karteczki urodzinowe.
Zrobiłam je  dla moich ulubionych bliźniaków - synów mojej kuzynki.
Właśnie skończyli 12 lat :)








22 komentarze:

  1. Świetne bliźniacze prace, książeczka Komunijna bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace stworzyłaś, te dla bliźniaków mają super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i takie radosne karteczki. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki!
    A te dla bliźniaków są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne karteczki . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. These are so fabulous!! The colors are beautiful!! The first is gorgeous!! I love the design and the inside!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki urodzinowe super a książeczka komunijna bardzo elegancka i stonowana - idealna pamiątka w tak szczególnym dniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne cudowności stworzyłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki są świetne. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna komunijna księga :) A karteczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna pamiątka komunijna i świetne kartki urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. pełne uroku te twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Komunijna jest bardzo elegancka :) Urodzinowe są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała księga i fantastyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten niezapominajkowy papier i też często go stosuję. Piękne pamiątki!
    Deszcz w tych dniach akurat mi przeszkadzał, ale w ogóle jest potrzebny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.