Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 7 maja 2019

2021 - Urodzinowa dla 4 latka

 Witajcie :)
Zdecydowanie mniej mnie ostatnio na blogu i u Was, ale nie potrwa to długo :)
Niestety  wczoraj padł mi dysk i nie wiem czy uda mi się coś z niego odzyskać  :( :( 
Przepadły zdjęcia moich ostatnich prac i nie tylko ...
Dzisiaj zrobiłam karteczkę urodzinową dla chłopca, który kończy właśnie 4 latka.
Zrobiłam zdjęcia i postanowiłam szybko tu coś napisać, bo jutro nie wiem czy
znajdę chwilkę :) 
Na Wasze blogi również postaram się powpadać i zostawić kilka słów w najbliższym czasie :)
Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie :)💗

21 komentarzy:

  1. Bardzo radosna karteczka.:) Aguś życzę żeby udało się odzyskać dane. Przesyłam serdeczne życzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś świetna karteczka :)). Może da się naprawić dysk i odzyskać chociaż część zdjęć. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem tak wszystko się wali , ale wróci do normy, piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca kartka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna! Superaśny jest ten tygrysek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my goodness, this so adorable!! I love Tigger!! What a fun card!! It makes me smile!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wesoła karteczka dla małego jubilata. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka Bajkowy Kubuś i jego przyjaciele zawsze sa w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przesympatyczna i śliczna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gosieńko, karteczka piękna i radosna.
    Warto mieć dysk zewnętrzny i tam co jakiś czas zgrywać ważne dokumenty, zdjęcia itp.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesympatyczna karteczka :)
    Ojej, straszne taka sytuacja z dyskiem :(:( mam nadzieję, że wszystko dobrze się skończy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, kolorowa i radosna kartka :D. Tygrysek jest śliczny :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza ta kartka :)
    Mam nadzieję, że jednak uda się wszystko odzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna karteczka, uwielbiam Tygryska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojoj wiem jak bolą stracone zdjęcia. Tez nad nimi ubolewałam kiedy mi padł dysk, ale jeszcze bardziej nad tekstami, które miałam napisane. Karteczka słodziutka ^^ Rozbrykany tygrysek teraz odpoczywa w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna praca! Bardzo mi przykro z powodu dysku, wiem co czujesz, kiedyś człowiek był tak uzależniony od ksiąg, jeśli kroniki w pożarze się spaliły, to kaplica, nikt nie pamiętał, nie do odzyskania. Tak samo teraz z dyskami w komputerach.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.