Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 maja 2019

2120 - Zaproszenie na ślub

Witajcie w ten deszczowy  3 Maja :)
Dzisiaj mam chwilkę, żeby napisać na blogu kolejnego posta.
Nie mam ostatnio za dużo czasu na blogowanie, 
ale mam nadzieje, że niedługo się to wszystko unormuje :)
Dzisiaj mam zaproszenie ślubne.
Młoda para zrobiona z lekkiej masy plastycznej.
Papiery z Magicznej Kartki.
Do kompletu ozdobna koperta.
W pracowni praca wre, więc niedługo więcej nowych prac
Wam pokażę.
Życzę Wam wspaniałego weekendu!!




22 komentarze:

  1. Agnieszko, widze że praca wre!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś świetne to zaproszenie! Bardzo nastrojowe i eleganckie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i dość pracochłonne jak na zaproszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zaproszenie! Cudownie ukwiecone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta Para Młoda :) udanego majowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is so gorgeous!! I love the beautiful design! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś, urocze zaproszenie, podobają mi się te n wiosenny klimat.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykle widziałam zaproszenia w bardzo prostej formie. U Ciebie "na bogato", kwieciście i radośnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka, jak wszystko idealnie dobrane ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i romantyczne zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna karteczka. Ślicznie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyjątkowe zaproszenie. :)
    Śliczne, romantyczne ... w sam raz na taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że już nie planuje ślubu bo pewnie bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.