Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 maja 2020

2233 - Księga komunijna w błękicie

Witajcie :)
Wczoraj udało mi się wrócić do kartkowania :)
Zrobiłam nawet dwie kartki księgi.
Dzisiaj pokażę Wam jedną z nich - księgę na I komunię w błękicie.
Księgę postanowiłam trochę zmodyfikować, ponieważ od kiedy je robię
zawsze wydawało mi się, że  mało miejsca zostaje na życzenia.
Trochę się zastanawiałam jak to zrobić i w końcu dodałam
jeszcze jedną kartkę. Teraz może tego miejsca jest w nadmiarze, 
ale na razie tak zostanie.
Do kompletu oczywiście zrobiłam ozdobną kopertę.
U nas w Jaśle podobno komunie odbędą się na początku czerwca,
więc mogę wrócić do robienia pamiątek komunijnych.
Miłego świętowania :)



17 komentarzy:

  1. Śliczna i jak zwykle pięknie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna,super wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna księga i świetny pomysł z dodatkową kartką.
    Szybko zdecydowali się u Was na Komunie, u nas w połowie sierpnia.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna:)Świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! I świetny pomysł miałaś z tą dodatkową kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko. I świetny pomysł na dodatkowe miejsce na życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś piękna jest!!!!! Cudowny ten kielich. I super pomysł z dodatkową kartą, teraz ktoś będzie mógł swobodnie życzenia wpisać :). Ja nawet nie wiem kiedy u nas są komunie. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnej urody kartka komunijna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudny i jaka precyzja wykonania:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna księga i śliczna pamiątka.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyszło, kielich w środku świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna i delikatna kolejna księga :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.