Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 grudnia 2020

2364 - Imieninowa dla szefa

 Witajcie :)

Nie było mnie tu trochę, bo ciągle jestem chora. 

Testy dwa co prawda wyszły negatywnie, ale mam prawie wszystkie objawy oprócz duszności.

11 dzień dzisiaj mija i niestety ciągle mnie trzyma ta zaraza. Ciekawe jest to, że moja mama

która mieszka ze mną zaraziła się ode mnie i jej test wyszedł pozytywnie.

Objawy mamy takie same.  Jakoś to przetrwamy :)

 Na kwarantannie nie ma człowiek dostępu do wszystkiego, 

więc jak tylko trochę lepiej się poczułam,

 postanowiłam upiec bułeczki pierwszy raz w życiu i nawet zjadliwe wyszły :) :)

Na dodatek nie mogą wysłać do Was karteczek, chociaż miałam takie plany,

bo do 18.12 jesteśmy uziemieni .

Nic prawie nie robiłam przez ostatnie dni z wiadomych względów,

dzisiaj mam karteczkę którą zdążyłam zrobić jeszcze zanim zachorowałam.

Miała być dla wójta Andrzeja :) Mam nadzieję, że się podobała :)

A sobotę skończyłam 50 lat i miałam plany na wyjątkowe urodziny.....

 i były "wyjątkowe"  - nie prawdaż - można powiedzieć, że z "koroną" w tle :(





16 komentarzy:

  1. Agusiu, przede wszystkim wracajcie z mamą jak najszybciej do zdrowia. I przyjmij najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin, kochana.
    A kartka dla wójta jest super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka! Dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko zdrowia przede wszystkim! Urodziny będą wyjątkowe, tylko trochę później :) Trzymaj się w tym trudnym czasie. Kartka świetna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urodzinowe najserdeczniejsze życzenia! Niech się spełnią skryte marzenia:) Dużo zdrowia dla Ciebie i Twojej mamy!!!
    Ps. Fajna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko, zdrowia życzę dla Was , wiem jakie to wszystko trudne, bo sama to przeżyłam w połowie pażdziernika . Oby Was to wszystko szybko ominęło

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze urodzinowe życzenia Agnieszko! Przede wszystkim zdrówka (także dla Mamy) oraz wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :)
    A karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczki i najszczersze życzenia :) Dużo weny twórczej i radości:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajowa karteczka, ale te smakowitości, to bym podjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka. Aguś wracaj z mamą do zdrowia, a z okazji urodzin dużo wspaniałych i radosnych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś kochana, dużo zdrówka dla Ciebie i Twojej mamy!!! Zdrowiejcie szybciutko!! Dużo odpoczywaj i regeneruj się. Nasi przyjaciele teraz mają koronę więc wiem jak to dziadostwo rozkłada. Co drugi dzień robimy im zakupy i zostawiamy pod drzwiami. W ogóle jakoś bardzo przeżywam to wszystko! A co do testów to teraz robią jakieś tańsze, gorsze. Mój brat z bratową też przechorowali (mieli dokładnie takie same objawy) i bratowa od razu miała wynik pozytywny, a mój brat miał robione podobnie jak Ty dwa razy i zawsze wychodziło negatywnie. Dopiero jak wyzdrowiał zrobił test na przeciwciała i wyszło, że przechorował koronę. Normalnie cyrk.
    Aguś karteczka piękna!
    Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka :) Najlepsze życzenia z okazji urodzin i szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po takiej kartce szef powinien wszystkim dac podwyżke :) bułeczki ja piekę często u mnie wszyscy lubią :) Trzymaj się, zdrowiej, za miesiąc o tym zapomnisz :) Byleś na Święta była zdrowa :) urodzinowe serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna karteczka! Szybkiego powrotu do zdrowia dla Was 🎄❤️☃️

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka prześliczna, jak zawsze u Ciebie. Wszystkiego, co najlepsze na te wyjątkowe urodziny w koronie... spełnienia marzeń i dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.