Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 grudnia 2020

2372 - Zakładki

 Skoro Big Shot się zepsuł postanowiłam sięgnąć po szydełko :)

Niestety okazało się, że nie mam prawie kordonków. Ale to co znalazłam

wystarczyło na dwie zakładki.

Od dawna marzyłam, żeby zrobić zakładkę  - szczurka.

Zrobiłam go bez wzoru tylko patrząc na zdjęcia innych takich zakładek,

więc na pewno nie jest doskonały :)

Powrót do szydełkowania sprawił mi wielką przyjemność, więc powstała jeszcze 

jedna zakładka troszkę inna z sówką :)

To przy okazji pokażę Wam dwie zakładki drewniane, które zrobiłam jeszcze na wakacjach.










12 komentarzy:

  1. super, podobają mi się te szydełkowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te zakładeczki:) Też mam takiego szczurka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki, bardzo fajne są te szydełkowe szczurki. Agnieszko życzę Ci zdrowych, spokojnych świąt,dużo radości i miłości na 2021 rok i oby był lepszy od tego co mija. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super jest ten szczurek. I sówka też urocza. Bardzo podobają i się Twoje zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki. Ten szczurek rewelacja:)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe szydełkowe zakładki, decu też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zakładki :) Ale szczurek jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha świetne, fajowe mają ciałka szczurek oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!
    Życzę Ci cudownych, białych, spokojnych i zdrowych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakładki, zwłaszcza ta z sówką :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.