Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 września 2022

2677 - Bukiecik - filcem malowany

 Witajcie :)

Dzisiaj obrazek filcem malowany w ramce 3D.

Od kilku miesięcy miałam ochotę wrócić do obrazków z filcu.

Kilka tygodni temu kupiłam kilka czarnych ramek 3D. 

W innym kolorze z resztą nie było, ale to nawet dobrze, 

bo czarny kolor ładnie podkreśla inne kolory.

Dzisiaj obrazek w prostokątnej mniejszej ramce.

Bardzo trudno było zrobić zdjęcia bo w szybie wszystko się odbija,

co widać na ostatnim zdjęciu :(

Zrobiłam 100 zdjęć, aby wybrać coś i tak nie do końca jestem zadowolona.



I jeszcze jedno zdjęcie bez szybki 



11 komentarzy:

  1. Bukiecik filcowy cudny, to prawda, że czerń wydobywa i podkreśla to, co najpiękniejsze. A zdjęcia całkiem ładne według mnie. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko i to jest z filcu, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający bukiecik! Zawsze ogromnie mi się podobały Twoje obraz filcem malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, oryginalny obraz z filcu. Ciekawa technika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mi się podobały u Ciebie obrazki , filcowe, może dlatego ,że ja lubię obrazy i obrazki

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że tak pięknie można malować filcem :).

    Agnieszko cudna praca :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Nie mogę wyjść z podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Agnieszko, teraz to aż serce mi szybciej bije. Jest kochany fiolet i jakby jakaś tajemnica w tym obrazie. Jakoś tak wzbudza moje emocje, pobudza wyobraźnie, jest taki inny, jakby do mnie przemawiał, wzruszał. Jesteś prawdziwą czarodziejką!!!!!!!!! <3 

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wychodzą Ci te filcowane obrazki🤩

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.