Łączna liczba wyświetleń

piątek, 10 lutego 2023

2830 - Filiżanka pełna kwiatów

 Witajcie :)

Myślałam, że wcześniej mi się uda  w tym tygodniu wstawić tu posta.

We wtorek zaczął się u mnie remont łazienki i nie było czasu na siedzenie przy komputerze.

Udało mi się zrobić wszystkie niezbędne zakupy związane z remontem.

Dzisiaj udało mi się usiąść do swoich robótek, 

bo przez weekend jest przerwa w pracach.

Postanowiłam dać się ponieść mojej wyobraźni i zrobić kartkę

która akurat gdzieś tam chodziła mi po głowie.

Tęsknię za kwiatami i wiosną, ale trochę trzeba jeszcze poczekać.

Na kartce umieściłam filiżankę sporych rozmiarów i wypełniłam

ją  różnymi kwiatami, i tymi wycinanymi za pomocą wykrojników

i tymi wycinanymi z papierów dołączanych do kolekcji.


 

11 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka! Przepięknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka z filiżanka pełną kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza wiosenna filiżanka pełna kwiatów. Kartka doskonała na każdą okazję!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczka Aguś. Pozdrawiam i życzę powodzenia przy remoncie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna kartka i przywodzi na myśl bliską wiosnę.
    Udanego remontu.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne papiery i super ten bukiecik w filiżance. Podoba mi się Twoja kartka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie.
    Wiosna, wiosna ach to ty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukwiecone cudeńko stworzyłaś, bardzo mi się podoba Twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pozytywna kartka przywołująca wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.