Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 lutego 2023

2839 - 50 urodziny z Hiszpanią w tle

Dzisiaj kartka na 50 urodziny moje szefa.

Zamówiła ją znajoma, ale ja znając dobrze solenizanta miałam ułatwione zadanie :)

Wytyczne oczywiście dostałam co ma się znaleźć na kartce.

Z pomocą przyszły mi papiery, które kiedyś kupiłam z myślą o pracach na pożegnanie emerytów.

Tym razem przydały się na inną okazję, co utwierdza mnie

w przekonaniu, że czasami dobrze mieć jakieś nietypowe papiery scrapowe.

Kartka z Hiszpanią w tle, ponieważ ostatnio często tam spędza swój 

wolny czas. Wiem, że kartka się podobała, co mnie bardzo cieczy :)



7 komentarzy:

  1. Super jak szef dobry i pracownicy chcą z nim świętować urodziny. Taka fajna kartka musi się podobac😊. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka :) Bardzo lubię takie spersonalizowane kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spersonalizowane kartki są najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka :) Chciałabym tak świętować 50-te urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zapomniałam jak to jest mieć 50 lat !! Super karteczka powstała, wiadomo że tylko dla tego Pana. Koperta jak zawsze cudna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.