Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 11 lutego 2024

2861 - Dwie chłopięce kartki komunijne

Mam teraz trochę więcej czasu na swoje ukochane rękodzieło,

więc ostatnio udało mi się zrobić kilka kartek na różne okazje.

Dzisiaj pokaże kartki  kwadratowe 15/15 na pierwszą komunię dla chłopca.

Wykorzystałam tu digi - papiery od BY TALIK.

Chłopcy również pochodzą z digi arkusza z elementami do  wycinania.

Pierwsza jest z przestrzennymi kwiatami i do kompletu ma

ozdobną kopertę, druga jest płaska do zwykłej koperty.






6 komentarzy:

  1. obie piękne , ale dla mnie ta druga naj ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki :) Uwielbiam te grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki są przepiękne :) obie pełne delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że wnętrze kartek jak i koperta jest zawsze u Ciebie też pięknie dopieszczona...Oczywiscie kartki śliczne są też od przodu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Aguś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.