Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 maja 2009

1 - początek

2009-05-11
No to zaczynam moją przygodę z blogiem. Kiedyś pamiętam , gdzieś w latach szczenięcych pisało się pamiętniki. Też taki posiadałam (szkoda, że go nie zachowałam).

Moja głowa na wiosnę zaczęła pękać od pomysłów i planów . Nie wiadomo za co mam się wsiąść na początek, ale najpierw postanowiłam skończyć to co zaczęłam i przygotowałam już listę rzeczy które mam w planie zrobić. To już coś. Muszę uporządkować to wszystko w głowie ponieważ nie chcę się zaplątać w tym wszystkim....

Właśnie jutro mają mi zacząć wymianę balkonów. Dom zyska nowy wygląd i z tego już się cieszę...
Ogródek zakwitł całą gamą barw co cieszy moje oczy i uspokaja duszę.

1 komentarz:

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.