Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 maja 2009

8 - Świecznik

Kiedyś jak zaczynałam zabawę z decu uczyłam się na różnych rzeczach które znalazłam w domu, i nadawały się do przeróbki. Koszmarek z tego wyszedł, ale na błędach się człowiek uczy....
Postanowiłam zdrapać to wszystko i zrobić coś w innym stylu i teraz jestem zadowolona z efektu. Robiłam to wczoraj późnym wieczorem i jeszcze nie jest to efekt końcowy, ale już mi się podoba.




Jestem na etapie ukończenia sweterka dla mamy zostało jeszcze kilka kwiatuszków dołem, a wyglądał będzie tak
Będzie to prezent dla mojej ukochanej mamy na Dzień Matki

1 komentarz:

  1. Świecznik prześliczny...a bluzeczka zapowiada się ciekawie, tylko mało co widać na tym zdjęciu;)))

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.