Łączna liczba wyświetleń

środa, 22 kwietnia 2020

2230 - Ślubna karteczka i komplet biżuterii

Jakoś nie mogłam się ostatnio zabrać do robienia karteczek, chyba mnie wena opuściła..
Ale czasami wystarczy, że zacznę a potem jakoś idzie :)
Dzisiaj więc mam prostą karteczkę ślubną, którą zrobiłam na rozgrzewkę :)
Wczoraj wieczorem sięgnęłam po moje zapasy koralikowe i tak
powstał zielony komplet - korale i bransoletka.
Kupiłam kiedyś koraliki GemDuo i tak sobie próbuję z nimi coś pokombinować.
Wymyśliłam sobie już inny wzór, tylko z wykonaniem na razie mam kłopot.
Muszę trochę poszperać w necie bo chyba sama nic nie wykombinuję ..






15 komentarzy:

  1. Wspaniały komplecik, jestem nim zachwycony. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś i kartka śliczna, i komplecik. Pięknie zrobiłaś!!! Cudowna zieleń!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo romantyczna ta kartka, a komplet elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna romantyczna karteczka i cudny komplet biżuterii. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka i śliczny komplecik biżuteryjny. Kolor cudowny.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i elegancka bardzo ta biżuteria. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka śliczna:) też tak czasem mam że ciężko się za coś twórczego zabrać;)
    Czekam na kolejne pomysły z biżuterią, na pewno będą super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to wena wróciłam ze zwiększoną siłą. No prosze jaki piękny komplecik ze sobą przyniosła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka i biżutki, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z karteczkami mam to samo. Śliczna ślubna i piękny komplecik, chociaż nie w moich kolorach.
    Miłego dnia Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, delikatna karteczka i cudowny komplecik biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.