Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 kwietnia 2020

2231 - Pudełko na kredki z sówką

Witajcie :)
Dzisiaj mam pudełeczko na kredki i inne przybory z motywem
uroczej sówki. Pudełeczko dodatkowo ozdobiłam motywem plecionki
wykonanym za pomocą szablonu.
W tym tygodniu czeka na mnie dużo pracy w ogródku,
bo właśnie zaczęły się pracy przy wymianie trawnika.
Prace ma wykonać firma ogrodnicza, 
bo to przekracza moje możliwości fizyczne...
Jednak przy okazji zamierzam poprawić niektóre rabaty.
Życzę Wam miłej niedzieli i lecę oglądać Wasze blogi:)




16 komentarzy:

  1. Ale super pudełeczko.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłaś piękne pudełko , praca przy ogrodzie też potrzebna, oby tylko było ciepło, będziesz za to miała piękny i nowy ogród

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pudełko!!! Skojarzyło mi się ze starymi drewnianymi piórnikami. Szkoda, że już ich nie ma. Buziaki Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówka śliczna i fajne połączenie całości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny piórnik :) bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna! Ile kolorów, jaka radość i ciepło bije z tej pracy. Oczarowała mnie dogłębnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pudełko, a sówka naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełeczko!
    Teraz ogród będzie jeszcze piękniejszy. Pokaż go później.
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełeczko, a sówka radosna i wesoła, pięknie podkreśliłaś główny motyw szablonem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pudełko, sówka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sówka i ślicznie ozdobione pudełeczko :) Bardzo pomysłowo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.