Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 kwietnia 2020

2232 - Urodzinowa butelka

Witajcie :)
Dzisiaj mam karteczkę, którą zrobiłam w kształcie butelki, 
a może bardziej w kształcie karafki??
Lubię robić kartki w nietypowych kształtach.
Dawno nie robiłam, ale teraz jest okazja, żeby popróbować
różnych rzeczy na które wcześniej nie było czasu.
Czasu co prawda w nadmiarze nie mam, bo ogródek jest w tej chwili 
na etapie przeróbki, ale jak skończę to co zaplanowałam,
chętnie popróbuję różnych form kartek :)





20 komentarzy:

  1. Świetna, pomysłowa , jak flakonik perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna. Przypomina mi buteleczkę perfum.

    OdpowiedzUsuń
  3. jest czas na próby, bardzo ładna forma

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna :)). Skojarzyła mi się z karafką i pyszną malinową naleweczką :)). Buziaki Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie karafka! Kwiaty nawiązują do słodkiego likieru :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko wyszło pięknie, bardzo ciekawie :) Czasami inna forma daje bardzo ciekawe efekty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Świetnie wyszła Ci ta karafka. Pięknie ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna. Ciekawa nietypowa forma. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, bardzo fajna i ciekawa forma kartki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna i pomysłowa forma kartki. Śliczna praca.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje taka forma:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! Wyszło prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak flakonik drogich perfum. Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.