Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 lipca 2020

2268 - Męska kartka z hantlami

Witam Was w sobotni wieczór.
Ciągle nie mam czasu, aby wrócić do regularnego publikowania tu postów.
A ostatnio sporo kartek udało mi się zrobić :)
Dzisiaj pokażę Wam męską karteczkę z hantlami.
Kiedyś taką karteczkę widziałam u SCRAPINY,
 oj dawno nie odwiedzałam jej bloga :( Dzisiaj to nadrobię :)
Największą trudnością było zrobienie hantli 
i to żeby one się na górze kartki trzymały :)
Udało się jednak :)










12 komentarzy:

  1. Świetna męska kartka, brawo Ty! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz mi, że u Ciebie publikacja postów odbywa się systematycznie. U mnie to masakra jest, a ciąglę się gonię z bacikiem:D Świetny pomysł z hantlami, jeszcze takiej karteczki nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna i pomysłowa karteczka! Super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER!!! Pomysłowa i oryginalna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, ale super!!! Te hantle są rewelacyjne!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow,rewelacyjna kartka i super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna sztanga ! I kolorystyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.