Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 lipca 2020

2281 - Box Komunijny z różami

Witajcie w niedzielne upalne popołudnie.
Właśnie rozpoczęłam swój urlop, ale spędzę go w domu.
Po prostu trochę po odpoczywam sobie robiąc to co lubię :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać komunijny box dla dziewczynki.
Miały się w nim znaleźć motylki, więc umieściłam ich kilka.
Na środku ażurowy kielich.Składanie ozdób 3D nie należy 
do najłatwiejszych, bo elementy są bardzo delikatne , ale są bardzo efektowne
co wynagradza trud :)
Miłej niedzieli Wam życzę :)







12 komentarzy:

  1. Śliczny box, te wstążeczki mnie intrygują na tym boksie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko box jest piękny, taki magiczny, śliczna pamiątka :) Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Box jest cudowny, taki delikatny i pełen lekkości. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem o czym piszesz, też składałam kielich 3d- misterna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny box! Taki cudownie delikatny :) Będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, jestem pełna podziwu dla Twojej pracy, dla cierpliwości, dla perfekcji z jaką wykonujesz wszystkie te Twoje cudeńka. Box mnie po prostu zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś box jest piękny!!! U nas też tak gorąco, dziś 38 stopni. Buziaki kochana i odpoczywaj :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny box, świetna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorystycznie na zewnątrz. Wnętrze jasne, wspaniale ozdobione :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.