Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 sierpnia 2020

2288 - Dwie dla emerytów

Witajcie :)
Jeden tydzień urlopu już za mną :) Spędzam go w domu
nadrabiając rzeczy na, które nie miałam ostatnio czasu.
Przyjemnie spędzam czas i to jest najważniejsze :)
Trochę decoupaguję, trochę uzupełniam zapasy kartkowe.
Dzisiaj mam dwie karteczki dla emerytów. 
Pierwsza dla kobiety, druga dla mężczyzny.
Do obydwu dorobiłam ozdobne koperty :)
Miłego dnia Wam życzę i bardzo dziękuję 
za wszystkie odwiedziny i komentarze :)







11 komentarzy:

  1. śliczne kartki, miłego urlopu Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Karteczki <3 Życzę miłego dalszego Urlopowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki Aguś! Dobrze, że mamy pasje - przynajmniej fajnie spędzamy czas podczas urlopu w domu :). Ja z kolei nie rozstaje się z szydełkiem :). Dziergam aniołki już na święta :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne kartki, Agusiu. Oj, kiedy ja emerytury doczekam?:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne karteczki :) Myślałam że Pan będzie siwy, jeżeli to dla emeryta :) a tu taka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są śliczne :) meska jest bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki , udanego wypoczynku dla Ciebie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie piękne!
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.