Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 sierpnia 2020

2291 - Miętowy komplet ślubny

Witajcie dzisiaj mam komplet na ślub w kolorze mięty,
składający się karteczki i drewnianej skrzynki na wino.
Na pastelowym tle umieściłam ażurowe serduszko, które wypełniałam
pastelowymi różyczkami.  Tło nad i pod sercem uzupełniałam 
wzorem 3d, który wykonałam za pomocą szablonu.
Na skrzynce postanowiłam powtórzyć ten motyw.
Zamiast kwiatów papierowych na skrzynce umieściłam
kwiaty, które zrobiłam za pomocą foremek i lekkiej masy plastycznej.








10 komentarzy:

  1. komplety ślubne u Ciebie w pełni , ten tez piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki!!! Wspaniały komplet powstał! Buziaki Aguś!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agusiu, komplet po prostu zachwyca. Tylko czy nie wkradł się błąd w imię pana młodego? - na kartce jest Bartosz, a na pudełku Bartłomiej.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, poprawilam ten napis, ale juz u klientki i zdjecie zostało takie. Skrzynke robilam później 😁 tak podawala dane klientka i najpierw podala Bartosz a potem zmieniła na Bartłomiej 😎

      Usuń
  4. Śliczna, piękny komplet na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie, delikatnie i pastelowo! Te serduszka są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny komplecik. Świetny pomysł z kwiatuszkami na serduszku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra komplecik :) Fajna delikatna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny komplet :) Taki delikatny i świeży :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.