Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 sierpnia 2020

2304 - Podziękowania za współpracę

 Witajcie :) 

Prace przy metamorfozie mojego ogródka, a właściwie przedogródka powoli dobiega końca.

Dlatego nie miałam czasu ostatnio na bloga. Ale mogę już pokazać Wam 

zdjęcia tego co już zostało zrobione. Reszta , czyli wymiana kostki na podjeździe do garażu

dopiero na wiosnę. Na wiosnę również malowanie ogrodzeniowych słupków.

Z efektu jestem bardzo zadowolona:)

Przy okazji karteczka podziękowanie za współpracę dla młodej osoby.



Tak było jak ekipa skończyła prace



Tak się prezentuje wieczorem :)


Na całym ogródku zrobili mi jeszcze obramowanie trawnika

A tak było przed metamorfozą :(



12 komentarzy:

  1. Agnieszko zatrzymam się na ogrodzie, masz pięknie już to widać

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna metamorfoza ogródka Agnieszko :) A karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawał dobrej roboty, teraz wyglada bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna karteczka, a jaki ogródek cudny! wow, niezła metamorfoza

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, przepiękna metamorfoza ogródka. I bardzo ładna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogródek wygląda wspaniale Aguś! Karteczka jest cudna ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super praca,pewnie sobie zrobię spacerek by podziwiać te ogrodowe piękności

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wygląda, a przede wszystkim ogródek będzie wymagał mniej pracy.
    Kartka, jak zawsze, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow, ale teraz ogród wygląda zachwycająco! Jejku ile pracy w niego włożyłaś, ale warto było :). Kartka wspaniała!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza jest prześliczna, jestem zachwycona i bardzo mi się podoba. Karteczka jak zwykle prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka :) Wspaniały masz ogródek :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.