Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 października 2020

2329 - Chustecznik z rozetami

 W tamtym tygodniu , gdy siedziałam w domu i się kurowałam,

udało mi się zrobić kilka rzeczy, które od dawna chodziły mi po głowie.

Miałam ochotę zrobić chustecznik, który mógłby się nadawać na 

prezent dla faceta. Wybrałam serwetkę w rozety. 

Jak ściągnęłam wierzchnią warstwę, którą przyklejam do chustecznika,

pod spodem były rozetki które wyglądały całkiem fajnie, więc

postanowiłam je wykorzystać  :)

Te białe rozetki, które widzicie to właśnie te które były na drugiej warstwie.

Nie zawsze można wykorzystać drugą warstwę bo wzory nie są tam wyraźne.

Całość jeszcze "popstrykałam" aby uzyskać kropeczki, które tworzą fajne tło :)

Całość wylakierowałam matowym lakierem :)



5 komentarzy:

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.