Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 22 października 2020

2341 Imieninowa dla Irenki

 Dzisiejszą karteczkę imieninową zrobiłam dla mojej koleżanki Irenki.

Duże kwiaty zrobiłam z foamiranu. Kupowałam już różne gatunki  i powiem Wam, 

że są one coraz fajniejsze. Różnią się min.  grubością .

Ten cieńszy foamiran  bardzo łatwo daje się formować w palcach co sprawia, 

że płatki fajniej wyglądają. :) Kleję zwykłym magikiem i się trzymają,

a te pierwsze kwiatki kleiłam klejem na gorąco, albo kropelką.

Miłego dnia Wam życzę i takiego pięknego słoneczka, jakie dzisiaj świeci w naszym mieście :)







9 komentarzy:

  1. Pięknie ukwiecona karteczka :) u nas tez słonko świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i rzeczywiście kwiaty pięknie wyglądają!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna karteczka a kwiaty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te kwiaty, Aguś. Kartka wygląda pięknie i radośnie.
    U mnie też było słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka! Ja kwiatki kleję klejem na gorąco, tak dla pewności;)
    Pozdrawiam Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatki, kartka urocza, fajne pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory mają te kwiatki :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.