Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 15 listopada 2020

2355 - Obrazek "BOŻE NARODZENIE"

 Dzisiaj pokażę Wam obrazek  z motywem szopki.
Kupiłam kiedyś taką serwetkę z myślą właśnie o wykorzystaniu jej w formie obrazka.
Ramkę postanowiłam ozdobić za pomocą odcisków zrobionych z lekkiej masy plastycznej.
Foremek mam już sporo, a i tak jak przychodzi mi do głowy jakiś pomysł,
to stwierdzam, że jeszcze przydało by się coś jeszcze dokupić.
Tylko to wszystko potrzebuje miejsca, którego jak pewnie u Was również -
nie ma w nadmiarze :)
Na dzisiaj tyle - miłej niedzieli Wam życzę :)





12 komentarzy:

  1. Piękna serwetka i całkiem się nadaje na obrazek świąteczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny motyw, piękna ozdoba Aguś.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdoba Aguś. Śliczna ta serwetka! Ja też mam problem z miejscem na przechowywanie przydasi :). Buziaki Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nastrojowy obrazek, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna zawieszka z cudownym obrazkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiło się świątecznie. Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny świąteczny obrazek!!! Serwetka jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wszystko wymyśliłaś, nie widać, żeby czegoś brakowało ;) Obrazek wyszedł pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.