Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 listopada 2020

2362 - Urodzinowa dla wujka

 Witajcie:) 

Chyba i mnie dopadła ta zaraza. Czekam na wynik 😒

Mam nadzieję, że nie będzie gorzej niż teraz.

Chciałam Wam dzisiaj pokazać kolejną karteczkę 

urodzinową którą zrobiłam już kilka dni temu.

Jest dla wujka, który ma urodziny kilka dni przede mną :)

Męskie kartki to wyzwanie, zwłaszcza jak się już zrobiło 

kilka dla tej samej osoby.

Tym razem postawiłam na delikatność i prostotę.

ZDROWIA Wam życzę i uważajcie na siebie :)




9 komentarzy:

  1. Śliczna krateczkowa karteczka, jest prosta ale bardzo elegncka. Agieszka, Tobie również dużo zdrówka życzę i daj się tej paskudzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka. Zdrowia i oby wszystko dobrze się skończyło:) Nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się dzielnie :) karteczka urokliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko , trzymaj się dzielnie, Wiem , coś o tym, sama przechodziłam, ale skończyło się dobrze, i u Ciebie tez będzie dobrze Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, przede wszystkim życzę zdrowia.
    Kartka wyszła pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała prostota:)
    Zdrówka dla Ciebie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, elegancka karteczka Agnieszko :) A teraz przede wszystkim zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka piękna... w prostocie siła! Dużo zdrowia! Dbaj o siebie i swoje dobre samopoczucie

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.