Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 listopada 2020

2358 - Dla emerytki - fryzjerki

Witajcie :)

Dzisiaj karteczka dla fryzjerki, która przechodzi na emeryturę :)

Miała być na bogato, a ja postanowiłam, że będzie trochę na wesoło :)

Jak kartka dla fryzjerki  to co tu dać na kartkę? 

Poszukałam wśród stempelków MO'S i  znalazłam kobietą z burzą włosów :)

Fajna jest i stwierdziłam, że będzie się nadawała :)

Poszukałam jeszcze akcesoriów fryzjerskich, 

które wycięłam i przykleiłam nad napisem :)

W środku umieściłam jeszcze grafikę typowo związaną z 

zakładem fryzjerskim :)






15 komentarzy:

  1. Kartka wyszła naprawdę super! Pomysłowo i oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest zabawnie i przepięknie. Super kartka i jej opakowanie, jest tak wesoło, śliczna praca. :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Ślicznie i na wesoło! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spersonalizowana kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesympatyczna :) jest ładnie i z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka. Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Cudna karteczka! A ten stempelek jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga super pomysł, karteczka wyszła przepięknie, stempelek rzeczyiście jest bardzo fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny jest ten stempelek :-)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.