Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 11 stycznia 2021

2384 - Trzy karteczki

 Witajcie :)

Dzisiaj mam trzy karteczki, które powstały w ostatnim tygodniu.

Pierwszą urodzinową zrobiłam z motylkiem, którego bardzo dawno nie używałam.

Drugą zrobiłam z wykorzystaniem  resztek. Ostatnio robiłam porządki i miałam

już ochotę trochę tego wyrzucić, ale w ostatniej chwili żal mi się zrobiło i ... zostały.

Ostatnia zimowa z kościółkiem w lesie - będzie na przyszły sezon :)

Na dzisiaj to wszystko  - miłego dnia Wam życzę :)





W sobotę byłam zrobić sobie pazurki i poprosiłam o konkretny wzór, który kiedyś wypatrzyłam na PINTEREŚCIE i wyszło tak 
BARDZO MI SIĘ PODOBA :)

17 komentarzy:

  1. Agnieszka karteczki piękne, ten motylek jest cudny, a na paznokietkach śliczny wzór i kolor.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne karteczki :-) Pazurki super! pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki. Ta z motylem jest niezwykle delikatna. ma cudne kolory.
    Paznokcie bardzo mi się podobają:)))
    Serdeczności Aga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, Aguś. Ta pastelowa z motylkiem jest moją faworytką.
    Pazurki super.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie delikatne karteczkim tym razem u Ciebie. Ta pierwsza bardzo pastelowa, ale mi się podoba :) Paznokietki super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się pastelowa z motylkiem :) A pazurki cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te pastelowe karteczki i pazurki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne paznokietki! Karteczki śliczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, ale masz cudne pazurki!!! Kolor idealny, taki mój odcień fioletu!! Ja zawsze na wiosnę maluję na fioletowo :)). Karteczki piękne, ta pierwsza z motylem jest cudna!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne pazurki! Jak moja przedmówczyni też uwielbiam ten odcień fioletu. A wzorek też śliczny :)
    Karteczki przepiękne :) Ta pierwsza ma cudowne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna na pierwszych dwóch cudnych karteczkach i na paznokciach :) Chyba Ci już tęskno za słoneczkiem... śliczne te Twoje kartkowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kartki są super i dobrze, że nie wyrzuciłaś resztek :).

    Pazurki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki i cudne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prace świetne, ale pazurki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne karteczki i cudne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.