Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 stycznia 2021

2391 - Imieninowa i bransoletka

 Dzisiaj prosta męska karteczka imieninowa,

 którą zrobiłam w ramach uzupełnienia zapasów.

Męskie kartki to nie łatwy temat.

Czasami pomysły przychodzą od razu, 

zwłaszcza jak kartka jest na zamówienie i coś więcej wiem o solenizancie.

Czasami trzeba się nagłowić, żeby coś wymyślić.

Pomiędzy karteczkami wracam ostatnio do koralików. 

W sobotę udało mi się zrobić bransoletkę w zielony kolorze, bo takiej mi brakowało :)






17 komentarzy:

  1. agent 007? :) tak mi się kojarzy.
    Bransoletka fajna, lubię kolor zielony w biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dałaś radę z nieoczywistym tematem ;) ;) Zgadzam się, że kartka dla mężczyzny to wcale nie taki łatwy temat :) brakuje trochę "męskich" lub bardziej uniwersalnych kolekcji papierów :)
    Koraliki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna bransoletka, z męskimi zawsze ciężko , ale ta wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja uważam, że zadanie na wykonanie męskiej kartki wykonałaś świetnie. Bransoletka bardzo podoba mi się. I ja mam sporo korali różnych kolorów, kształtów i wielkości zakupionych na giełdzie. Czekają aż mi przyjdzie koralikowa wena. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś bransoletka jest piękna. Kojarzy się z wiosną, taki ładny odcień zieleni dałaś :). Super karteczka. Mnie również skojarzył się ten elegancki Pan z Agentem 007 :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna męska karteczka, bransoletka wiosnę przywołuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prace:) Męska kartka, to zawsze wyzwanie a Tobie się udało! Bardzo ładny kolor tej bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś, świetna męska praca i zachwycająca bransoleta.
    Wszystkiego najlepszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe koraliki, sliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna męska karteczka! A bransoletka jest prześliczna! Cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, męskie kartki to nie łatwy temat ale Tobie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zawsze problem z męskimi kartkami. Twoja jest super :).

    Bransoletka jest bardzo fajna. Ciekawa jestem Twojej kolekcji skoro brakowało Ci zielonej ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Co racja to racja, męskie karteczki to trudny temat ale Ty poradziłaś sobie wyśmienicie 😊
    Jestem zbieraczem i szaleje na punkcie bransoletek, cudna jest w tym pięknym kolorze !
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie męskie prace to też wyzwanie, Ty poradziłaś sobie super! Extra kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna wiosenna bransoletka. Karteczka świetnie wyszła: kolory, oszczędne zdobienia i skrapek idealnie w męskie klimaty wpasowane 😀

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna karteczka i cudowna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.