Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 stycznia 2021

2392 - Chustecznik "Pomarańczowe róże"

 Witajcie w niedzielne popołudnie.

Dzisiaj mam do pokazania chusteczki różany. 

Zrobiłam go dla znajomej i miał być z pomarańczowymi kwiatami.

Przeglądnęłam swoje zasoby serwetek i stwierdziłam, że nie mam nic z kwiatami

w kolorze pomarańczowym, a serwetek mam naprawdę sporo.

Poszukałam więc w sklepie i wpadł mi w oko papier ryżowy z pomarańczowymi różami.

Przy okazji zakupiłam jeszcze kilka innych serwetek i trochę surówek,

więc w najbliższych dniach decuopage będzie królował w mojej pracowni.




24 komentarze:

  1. Śliczny chustecznik Aguś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny i taki romantyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Nie wiem, jak byśmy się nie starały, zawsze czegoś brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Chustecznik" miało być oczywiście.
    Telefon sobie a ja sobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny chustecznik :) Prześliczne są te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny chustecznik! Cudne te róże. Już się nie mogę doczekać Twoich kolejnych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga wyszedł prześlicznie, coś pięknego. Cudne te różyczki, no ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, pięknie ozdobiony.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego, takie Clasico Romantiko przez te różyczki 🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny chustecznik!
    Róże w tym kolorze uwielbiam , nawet mam je w ogrodzie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEPIĘKNA PRACA....motyw róż śliczny....

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny chustecznik zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancki chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest! Pomarańczowa róża to moja ulubiona, długo kwitnie i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.