Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 lutego 2021

2398 - Kartka z cytatem

 Witajcie :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę , którą zrobiłam w ramach małej wymianki

bardzo zresztą spontanicznej z  Anią Karpińską - właścicielką sklepu ScrapAndMe

Przy okazji zakupów nowej kolekcji postanowiłyśmy wymienić się karteczkami.

Ja zrobiłam dla Ani taką karteczkę wraz z ozdobną kopertą.

Kwiatuszki zrobiłam z dwóch kolorów cieniutkiego foamiranu.





A taką śliczną karteczkę otrzymałam od Ani :)
Uwielbiam dostawać karteczki i wszystkie starannie przechowuję i od czasu do czasu oglądam je z wielką przyjemnością :)


Miłego dnia :)

19 komentarzy:

  1. Zrobiłaś piękną kartkę, kwiaty są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki są bardzo piękne i maja wspaniałe kwiatuszki:) Cudna kartka zawsze cieszy:)
    Świetny cytat Agnieszka. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna wymianka :) Obie karteczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obie karteczki! Bardzo miła wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, szalenie romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną karteczkę zrobiłaś, równie piękną dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kwiatowy post, aż się przyjemniej robi w ten zimny dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obie kartki. To ogromna przyjemność dostać taką kartkę 🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś, przepięknymi kartkami się wymieniłyście. Bardzo podoba mi się ten cytat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kartki i urocza wymianka:-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie kartki są słodkie i śliczne. Dobrze się czasem powymieniać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna kartka i bardzo fajny cytat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczka i super cytat! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wymianka i zachwycający cytat!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.