Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 lutego 2021

2401 - Paryski chustecznik

 Witajcie :)

Jutro Walentynki , a chustecznik który właśnie skończyłam idealnie pasuje na tą okazję.

Jak zobaczyłam tą chusteczkę niedawno od razu wiedziałam, że chciałabym z nią zrobić chustecznik.

Pewnie fajnie wyglądała by również na szkatułce. Może kiedyś zrobię:)

Motyw umieściłam na dwóch bokach. 

Pozostałe ozdobiłam motywem z szablonu, a w środku przykleiłam wierzę Aifla, 

którą wykonałam z lekkiej masy plastycznej.

Miłego weekendu :) Romantycznego :)



19 komentarzy:

  1. Przepięknie ozdobiony chustecznik :) Śliczny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale piękny Aguś :). Fajny klimat jemu nadałaś :).
    Walentynkowe buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł paryski chustecznik, Agusia do niego jeszcze włożyć tylko i wyłącznie francuskie chusteczki i komplet z Paryża gotowy. Moc walentnkowych serdeuszek.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Francja elegancja z nutką romantyzmu. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  5. No takiego chustecznika to chyba jeszcze nie widziałem, zjawiskowy jest!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chustecznik bardzo pomysłowy!!! Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny chustecznik, piękny ten paryski motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu cudny,paryski szyk i klasa 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cacuszko! Pięknie wyszło!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Fantastyczny hustecznik, pięknie i delikatnie ozdobiony 😊
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.