Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 lutego 2021

2400 - Pierwsza wielkanocna i serducho

 Witajcie :)

Dzisiaj pierwsza karteczka wielkanocna.  Udało mi się w niej wykorzystać trochę ścinków.

Kwiatuszki raczej z płaskich, żeby karteczka zmieściła się do standardowej koperty.

Serducho zrobiłam do zaprzyjaźnionej hurtowni ZAHURT, w której często się zaopatruję.

I właśnie przy okazji zakupów została o wypróbowanie nowego kleju 

do decoupagu firmy Happy Color.

Klej wypróbowałam również na poprzedniej pracy - Lawendowej herbaciarce.

Na tej pracy miałam wypróbować, czy można tym klejem tak wykończyć pracę,

aby nie używać jeszcze lakieru.  

Wydaje mi się, że jednak takie  wykończenie jest trochę matowe

i  praca wydaje się jakby mnie ostra.  







13 komentarzy:

  1. super karteczka, wiosenna, może chociaz kartką przywołasz . Serduszko istotnie mało wyraziste, ale to może sprawa fotografii

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatęskniłam za wiosną!!! Dziś 2 godziny jechałam do i z Sanoka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka bardzo pozytywna, wiosenna :)
    A serucho może takie niewyraziste ze względu na kolory fotografii? A co do lakierowania- z mojego doświadczenia wynika że lakierowanie w sumie zawsze jest konieczne, nawet przy klejo-lakierach, niestety kleje lubią zostawiać taką lepką powierzchnię i prędzej czy później tak wykończone prace do czegoś się przyklejają;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, chyba faktycznie trzeba już zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka, Aguś. I jakie wspaniałe serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Na fotce niestety nie widać zbyt wyraźnie czy jest mat czy nie, ale serduszko samo w sobie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace Agnieszko! Karteczka bardzo radosna. Serduszko ma swój urok w tej niewyrazistości. Ale oczywiście co kto woli. Ja zawsze lakieruję swoje prace, bo lakier nawet najlepszy lubi się kleić. Takie moje doświadczenie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka i cudne serduszko :) Urocze te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne serducho, na tej wielkanocnej to faktycznie wiosennie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno tu u Ciebie nie byłam ale wpadam a tu już wielkanocne kartki się kleją, piękna i kartka i serducho, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka i cudowne serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie prace bardzo delikatne, piękne!

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.