Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 grudnia 2023

2845 - 16 urodziny Julki

 Witajcie :)

Moja bratanica obchodziła kilka dni temu swoje 16 urodziny.

I na tą okazję przygotowałam karteczkę.

Od dawna robię jej kartki na tą okazję :) Julka rośnie, więc tym

razem na kartce umieściłam dziewczynę nastolatkę.

Niestety ostatnio nie mam na nic czasu, i wszystko robię

na ostatnią chwilę  i tylko to co potrzebuję :(

Chciałabym w przyszłym roku być bardziej zorganizowana,

mieć więcej czasu na swoje hobby, które zawsze sprawia

mi ogrom radości i sprawia, że jestem odstresowana.

Ale przede wszystkim wszystkim Wam życzę zdrowia bo

ono jest najważniejsze!


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka w ślicznej kolorystyce.
    Wzajemnie życzę zdrowia, Aguś. I czasu na Twoje hobby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, idealna dla 16-nastolatki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka Agnieszko :) I życzę Ci duuużo czasu na Twoje hobby :) Zresztą sobie również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka Aguś. Życzę dużo zdrowia i szczęścia w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.