Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 grudnia 2023

2846 - Ślubna i życzenia

 Witajcie :)

Ostatni post w tym roku. Od 10 lat nie miałam tu tak mało postów :(

No cóż choroba taty, kłopoty zdrowotne mamy i na dodatek moje studia.

Nie miałam w tym roku czasu na wiele rzeczy... 

W tym roku niestety wysłałam tylko kilka kartek do rodziny za oceanem.

Bardzo dziękuję za cudowne, zachwycające karteczki 

które otrzymałam od  Ludmiły i Mireli💖

Wczoraj udało mi się wygospodarować trochę  czasu na karteczki:)

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartki urodzinowej,

i przy tej okazji zrobiłam jeszcze ślubną kartkę, którą Wam dzisiaj pokażę.





Karteczka od Ludmiły - CELESTAL


Karteczka od Mireli


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2024
Niech ten rok będzie dla WAS
 czasem spełnienia marzeń, sukcesów i pomyślności.
Dużo zdrowia!!!

9 komentarzy:

  1. Dobrego nowego roku Aguś, spełnienia marzeń i realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczną kartkę przygotowałaś :) oby nowy rok przyniósł więcej czasu na pasje! :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka dla rodziców :).

    Zrobiłaś śliczną kartkę i śliczne też dostałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku, Aguś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszekiego dobra w Nowym Roku Agnieszko :) weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też rok nie oszczędził problemów, cały rok nic nie pokazałam. Życzę Tobie szczęśliwego Nowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem nie liczy się ilość a jakość. Nie zawsze możemy działać na 100%, ale u Ciebie mimo wszystko zawsze jest pięknie, elegancko... no zachwycająco! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, romantyczna karteczka Agnieszko! Dużo szczęścia i zdrowia dla Ciebie o Twojej Rodzinki w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, romantyczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.