Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 grudnia 2023

2937 - Dwie anielice

Witajcie :)

Bardzo mi się spodobało robienie aniołków ze sznurka :)

Pewnie zajmie mi jeszcze trochę czasu, aż będę zadowolona 

z efektów, ale wiadomo praktyka czyni mistrza.

Dzisiaj dwie kolejne anielice. Pierwsza w szarościach.

Postanowiłam spróbować zrobić jej rękawy i sama nie wiem

czy mi się podoba efekt końcowy.

W drugiej wstawiłam koralik między głową a tułowiem i tak powstała szyja :)

Na dzisiaj tyle, miłego dnia Wam życzę :) 




8 komentarzy:

  1. Przeurocze :) wspaniale, że znalazłaś kolejną rzecz, której tworzenie sprawia Ci radość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są ale wiadomo sami dla siebie jesteśmy największymi krytykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że obie Anielica są świetne, ale jak bym miała wybierać to zabieram tą drugą z koralikiem :-). Fanie że ich tworzenie sprawia Ci radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te anielice, a te rękawy dla mnie są wisienką na torcie, pasują jak ulał!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne anielice :) Ja też przymierzam się do sznurka, ale kiedyś..., bo teraz ciągle czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te aniołki:))Czy skrzydełka są gotowe czy są wycinane z jakiegoś szablonu?

    OdpowiedzUsuń

Wpadnę z rewizytą i komentarzem do każdego kto zostawi tu komentarz.